Alina Ciocodan

Coordonator

A absolvit facultatea de Psihologie la Universitatea Babes-Bolyai, Cluj Napoca, cursul postuniversitar de Consiliere Psihologică, diverse formări în psihologia cognitiv-comportamentală și formarea ca pedagog de recuperare. Are o experiență de 20 de ani în proiecte de training și educaționale și de resurse umane, pentru companii și ONG-uri. Este autoare de ghiduri educaționale, audiobook-uri și articole de specialitate. Proiectele derulate s-au adresat părinților, profesorilor, angajaților din companii, voluntarilor sau copiilor. Din anul 2013 este mama Anei.

"Era timpul să fac ceva pentru copiii cu autism. Cred că în cei aproape 5 ani de cand am 'făcut cunoștință' atât de aproape cu autismul, am început să înțeleg mai bine nevoile copiilor cu autism și ale părinților lor. Am încredere în terapia de integrare senzorială pentru că am văzut rezultatele pe care le poate oferi și pentru ancorarea sa în neuroștiințe. Am ales să pornesc în acest proiect pentru că simt că atunci când ai niște cunoștințe și abilități utile și altora, ai și responsabilitatea de a le împărtăși cu aceștia. Am încredere în copiii cu autism, în această terapie și în echipa noastră. Mulțumesc familiilor care vin la centrul nostru, pentru încrederea lor."

Alexandru Iosub

Terapeut TIS

Este absolvent al facultății de Psihologie și Stiințele Educației, specializarea Psihopedagogie specială, din cadrul Universității Transilvania din Brașov și absolvent al programului de masterat Evaluare și Intervenție Psihologică în domeniul Educațional, găzduit de Facultatea de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității din București. În prezent acesta urmează programul de studii de licență a Facultății de Psihologie din cadrul Universității Ecologice din București. Pe parcursul dezvoltării sale profesionale, Alexandru a activat în organizații de stat, private și asociații, ocupând pe rând posturi, precum cel de însoțitor personal responsabil de incluziunea școlară și socială a elevilor cu CES (Cerințe Educaționale Speciale), terapeut ABA, terapeut 3C și în cele din urmă cea de terapeut de Integrare Senzorială în cadrul centrului nostru. La baza activității sale se află motivația de a contribui în cadrul procesului de consiliere, intervenție, orientare și asistare a copiilor cu TSA pe parcursul dezvoltării lor, dar și dorința de dezvoltare personală în domeniul terapeutic și educațional.

Evelina Sîrbu

Terapeut TIS

Evelina este absolventă a Universității de Medicină și Farmacie Târgu Mureș, specializarea BalneoFizioKinetoterapie, precum și a unui program de masterat în Recuperare - Reeducare Motrica și Somato-Funcțională la Universitatea Națională de Educație Fizică și Sport, București. Evelina are o experiență de 3 ani în recuperare pediatrică și fizioterapie. O recomandă implicarea și responsabilitatea cu care abordează munca pe care o face, și atenția față de nevoile copiilor. Nu în ultimul rând, blândețea și veselia.

"Pentru mine este foarte important faptul că terapia de integrare senzorială se bazează pe crearea unei relații între copil și terapeut și cred că asta ajută mult. Mi se pare important ca un copil să vină cu plăcere la terapie, și fac tot ce pot să nu o perceapă ca pe o povară. Mă motivează foarte mult că pot să îi ajut pe copiii cu care lucrez să aibă o viață cât mai bună, să progreseze și să depășească obstacolele."

Ingrid Boboș

Terapeut TIS

Ingrid este absolventă a facultății de Psihologie și Științe ale Educației, din cadrul Universității Babeș - Bolyai, Cluj-Napoca, precum și a programului masteral "Tehnici psihologice pentru intervenție și dezvoltarea potențialului uman" în cadrul aceleiași facultăți. Ingrid are o experiență de 7 ani ca terapeut ABA, lucrând în centre din Cluj și Bacău.

"Sunt motivată de dorința de a-i înțelege pe copiii cu TSA. Mi-am propus să îi ajut să găsească răspunsurile adaptative/ funcționale de care au nevoie, iar prin terapia de integrare senzorială pot crea contextele/activitățile potrivite pentru ca ei să ajungă la aceste răspunsuri."





Roxana Vlascu

Terapeut TIS

Roxana Vlascu este absolventă a Facultății de Științe ale Mișcării, Sportului și Sănătății cu specializare în kinetoterapie\ Kinetoterapie și Motricitate Specială din cadrul Universității Vasile Alecsandri din Bacău, finalizând și studiile de Master în cadrul aceleiași Facultăți cu specializarea kinetoterapie în educare și reeducarea funcțională. Experiența necesară în lucrul cu copii cu nevoi speciale a fost dobandită în cele 2 centre pediatrice în care a activat anterior. Roxana este o fire blândă, calmă și creativă încercând întodeauna să obțină rezultate pentru că… "rezultatele obținute îți aduc întodeauna satisfacția muncii depuse".

Andreea Pirvu

Terapeut TIS

Andreea este absolventă a Școlii Naționale de Studii Politice si Administrative, specializarea Psihologie. Are o experiență de peste 2 ani în lucrul cu copii cu CES (Cerințe Educaționale Speciale) în calitate de terapeut ABA și psiholog. Este o persoană răbdătoare, calmă și determinată.

Bianca Gherca

Terapeut TIS

Bianca este licențiată în Psihopedagogie specială la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Iaşi și a finalizat masterul în Psihologie clinică şi Psihoterapie în cadrul aceleiași facultăți. Are o experiență de peste 4 ani ca terapeut în lucrul cu copii cu TSA. Este o persoană creativă, răbdătoare, cu un spirit ludic.

Adrian Ciocodan

Coordonator centru

Adrian Ciocodan a absolvit Facultatea de Management în cadrul ASE București. Este trainer și consultant de management de 20 de ani. Dintre toate proiectele în care s-a implicat, ca antreprenor sau consultant, acesta este primul care are ca beneficiari copiii. Adrian a pus la bătaie abilitățile lui de organizator, multă muncă, resursele financiare și de timp și foarte multă implicare, asumându-și dezvoltarea unui centru de terapie care oferă servicii de calitate pentru copiii cu autism. În fiecare zi, dedică multe ore de muncă pentru ca fiecare detaliu sa fie în ordine și fiecare copil sau părinte sa fie mulțumit de serviciul primit.

"Cred cu tărie că majoritatea experiențelor personale sau de business din ultimii ani m-au adus aici, în punctul în care am convingerea că atât eforturile cât și priceperea trebuie concentrate pentru asigurarea de schimbări concrete fiecărui copil în parte. Calitatea vieții nu-i un slogan. Atunci când vom reuși creșterea calității vieții, prin terapia de integrare senzorială, fie și pentru măcar un beneficiar de-al nostru, atunci acest proiect va fi meritat"